Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Prijzen sanitair

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Marleen&Kenneth




Aantal berichten : 22

Prijzen sanitair Empty
BerichtOnderwerp: Prijzen sanitair   Prijzen sanitair Emptyza 07 okt 2006, 20:00

Hoi allen, wij hebben ook de badkamer en toilet casco laten opleveren. Ik ben wel enorm geschrokken van de prijzen om het te laten instaleren. Wie kan mij vertellen waar ik de badkamer goedkoop kan laten plaatsen inclusief alles erop en eraan? Ik heb het dan over de toilet, tegels en kranen plaatsen ? Of nog beter welke van de buren kent iemand die ons hiermee kan helpen ? Groet van Marleen& Kenneth
Terug naar boven Ga naar beneden
Marsha




Aantal berichten : 3

Prijzen sanitair Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prijzen sanitair   Prijzen sanitair Emptyzo 08 okt 2006, 14:34

Ik laat volgende week offertes maken bij 'mannetjes' via collega's. Zij zijn ervan overtuigd dat ze goed zijn en hebben hun eigen badkamer ook door hun laten doen en zijn uiteraard erg tevreden. Als het wat is laat ik het weten!

Groetjes,

Marsha
Terug naar boven Ga naar beneden
Christel en Tony




Aantal berichten : 3
Location : Almere/Tussen de Vaarten

Prijzen sanitair Empty
BerichtOnderwerp: Tweede aankoop het sanitair.   Prijzen sanitair Emptyvr 27 okt 2006, 00:03

Inderdaad een flink eind rijden naar Genemuiden. Maar na een prijsberekening van De Baderie in Almere van 12.000, waren we nieuwsgierig naar de standaard badkamer.
We werden leuk geholpen en er werd goed meegedacht.
Alles naar onze wensen en voor 1/3 van bovenstaande prijs.
De tegels wilden we voor de muren wel standaard maar er kon bij Tuyp toch nog een goed advies af. Ivm grote tegels op de vloer ook grote muurtegels.
Wel moeten we nog kijken voor een meubel, waarschijnlijk als de badkamer al klaar is.
We hadden graag de betegeling zelf gedaan maar dat kon helaas niet. Casco of Breman/Tuyp.
Wij zijn helemaal blij met hoe het nu gaat worden!
Hoeven we alleen de kleine dingetjes te doen, heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prijzen sanitair Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prijzen sanitair   Prijzen sanitair Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prijzen sanitair
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Casco opleveren?
» 1.8 meter bad is mogelijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Bouwplaats :: Het Sanitair-
Ga naar: