Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Casco opleveren?

Ga naar beneden 
+5
Marsha
Janine & Marco
Esther&Roy
Bouwnr 374
Urlien
9 plaatsers
AuteurBericht
Urlien




Aantal berichten : 9

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Casco opleveren?   Casco opleveren? Emptydi 26 sep 2006, 14:31

Vond de prijzen ook aan de hoge kant en ben daarom benieuw hoeveel blue-bewoners de badkamer casco laten opleveren.


Bouwnummer 326
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwnr 374




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 41
Location : Lisse

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Casco!   Casco opleveren? Emptywo 27 sep 2006, 19:12

Ik Laat ook mijn badkamer casco opleveren vond de prijzen van alles bij elkaar badkamer en toilet erg hoog. Dus we gaan hem er zelf maar in zetten en hebben we het helemaal naar het zin.

Groeten Geoffrey
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther&Roy




Aantal berichten : 11

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casco opleveren?   Casco opleveren? Emptydo 28 sep 2006, 15:37

Wij laten alleen het toilet casco opleveren, de badkamer blijft bij ons (nog) standaard, dat paste het beste in ons budget... Wel laten we het toilet voorbereiden op een hangend toilet
Terug naar boven Ga naar beneden
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Sanitair   Casco opleveren? Emptyma 02 okt 2006, 10:39

Wij hebben er voor gekozen om zowel de badkamer als toilet compleet te laten opleveren zoals wij willen.

Toilet: staande positie; tegels voor de vloer antreciet en voor de wanden een grote 40 bij 20 witte tegel.

Badkamer; toilet in staande positie; groot bad 90 bij 190 met jetstreams, 2 muurtjes voor de douche, welke compleet betegeld worden in dezelfde combinatie als beneden. alien

De prijs voor de toilet en badkamer viel ons best mee sunny , echter de tegelboer "tuyps" vroeg werkelijk waar de hoofdprijs. (maar na enige onderhandeling zijn we er toch uitgekomen)

Janine & Marco jocolor

http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Marsha




Aantal berichten : 3

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casco opleveren?   Casco opleveren? Emptyzo 08 okt 2006, 14:29

Ik laat de badkamer en toilet ook casco opleveren. Dat was niet de bedoeling maar de offerte van Tuyps voor alleen andere tegels was wel erg hoog. Dan maar casco en lekker kijken naar ander sanitair ook! Dan is het in ieder geval helemaal naar mijn zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asterix22

Asterix22


Aantal berichten : 8
Location : Almere-Stad

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casco opleveren?   Casco opleveren? Emptydo 19 okt 2006, 14:39

Wij hebben de badkamer en het toilet beide casco laten opleveren. Wij wilde niet het standaard sanitair en breman was weer erg duur! Wij hebben de badkamer besteld bij G.J. Meijer in almere (www.gjmeijer.nl), daar konden we de badkamer zo laten indelen hoe wij wilde en in 1 keer de tegeld erbij besteld! (wat bij Breman ook absoluut niet kon!!) wij hebben wel voor een bad gekozen (gelukkig kan het 1.80 worden want met een lengte van 2.04 is dat wel handig! Wink) en lekker een ruime douche!

Groetjes Erik en Petra
Terug naar boven Ga naar beneden
zusterrosa

zusterrosa


Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40
Location : almere

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: niet casco   Casco opleveren? Emptydo 25 jan 2007, 06:26

Ik heb het standaard gedaan.
Tis een appartement, vond het een beetje overdreven om mn hele badkamer en toilet te laten verbouwen, ga er zelf wat leuks van maken.
En in de badkamer willen we ip een andere wastafel, slopen de bestaande er dan gewoon uit. En verder zien we het wel.

groetjes rosalie & marvin
astrixstraat 89
bouwnummer 371
Terug naar boven Ga naar beneden
tamara




Aantal berichten : 3
Location : Almere

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casco opleveren?   Casco opleveren? Emptyzo 28 jan 2007, 18:30

Hi

Ik heb het ook standaard laten opleveren want geld voor een mooie badkamer had ik niet maar een beetje leuk aan kleden en dan ik een standaard badkamer ook super zijn .

Groetjes tamara
Asterixstraat 85 (375)
Terug naar boven Ga naar beneden
judithlegters

judithlegters


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 39
Location : http://judithlegters.hyves.nl/

Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: sanitair casco op laten leveren?   Casco opleveren? Emptyma 19 nov 2007, 19:48

Ook wij hebben ervoor gekozen om de badkamer en wc casco op te laten opleveren. We gaan zelf een mooie indeling maken van de badkamer en tegels, e.d. uitkiezen. We willen dit allemaal zelf doen en er ons paleisje van maken...

Groetjes Mark en Judith, Asterixstraat 50 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Casco opleveren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casco opleveren?   Casco opleveren? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casco opleveren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» casco

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Bouwplaats :: Het Sanitair-
Ga naar: