Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 mijn keuken

Ga naar beneden 
AuteurBericht
zusterrosa

zusterrosa


Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40
Location : almere

mijn keuken Empty
BerichtOnderwerp: mijn keuken   mijn keuken Emptyvr 06 okt 2006, 17:09

Op zich was ik vrij snel klaar met mn keuken, wist wat ik wou.
In 1e instantie de standaard opstelling van keukenhome (ik heb het appartement gekocht) maar ik zat nog eens een paar keer naar het plaatje te kijken en de prijs, wat in 1e instantie erg voordelig klonk, en dacht bij mezelf, heb wel erg weinig ruimte voor nog zo'n prijs. Normaal gesproken 5150 euro en dan nu 1000 euro korting en dan dus 4150. Maar er zat geen vrieser bij en totaal geen bovenkastjes. Het zou betekenen dat ik een koelkast met combimagnetron erop zou krijgen, een ladekast met fornuis, nog een kastje, dan de wasbak met daaronder een kastje (maar dat is meer opbergruimte voor je schoonmaakspullen) en dan de vaatwassser.
Vond dit erg tegenvallen.

Heb bij sommige keukenboeren een blik geworpen en ben bij de keukenconcurrent naar binnengestapt. Werd daar heel leuk geholpen. Deze beste man had wat leuke tekeningen gemaakt etc etc, zag er allemaal aardig uit, en hij zei dat het zo rond de 5000 euro zou zijn, nou dat paste in mn budget. Het is allemaal nieuw voor me en de 1e keer een koophuis.
ik had alleen geen tijd meer en we maakten een vervolg afspraak.
daarbij koos ik voor de kleur, de handgrepen en het aanrechtblad, hij ging alles netjes invullen en kwam op 7900 euro uit zonder installeren, daarkwam nog 1200 bij. Dus 9100 euro voor mijn keuken. Sommige mensen kunnen dit makkelijk doen maar ik alleen als starter vind dat een beetje veel en moet nog veel meer dingen kopen.
Dus ik zei ook tegen deze beste man dat dit de afspraak niet was en dat het bedrag veel te hoog was en dat ik ergens anders wou gaan kijken en nog niet zeker was. in 1 keer konden er veel dingen veranderen, Volgens hem kostte de bredeladen veel geeld, dus die vielen weg, werden gewone duurtjes tot mijn spijt, en van 2 kleine bovenkastjes werd 1 grote gemaakt. En hij zei dat hij ging overleggen met de baas (telefonisch) of hij m aan mij voor 5000 euro kon verkopen. Hij liep weg, kwam terug en zei dat het in orde was. (was wel erg snel gepiept) Toen vroeg ik aan m hoeveel erbij zou komen als ik toch 3 bredelades zou nemen, hij maakte een berekeing en er kwam maar 200euro bij. Dus heb dat gedaan. Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet begrijp hoe het kan dat het bedrag zo veel lager is geworden door een aantal aanpassingen, maar ik ben tevreden, ik heb mn bredelades, mooi aanrechtblad koelvriescombinatie, vaatwasser, afzuiger, mooie wasbak met kraan, gasfornuis en mn combimagnetron en ben tevreden. En heb alles van whirlpool

Misschien is ie ergens anders wel goedkoper, maar ik laat het hierbij, vond het al een erge klus, ben wel ontzettend benieuwd als ie geleverd wordt


groetjes rosalie
asterixstraat 89
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn keuken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar koop je je keuken????
» Onze keuken
» Keuken inmeten
» muur keuken
» Keuken Azure en Turqoise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Bouwplaats :: De Keuken-
Ga naar: