Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Keuken Azure en Turqoise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Urlien




Aantal berichten : 9

Keuken Azure en Turqoise Empty
BerichtOnderwerp: Keuken Azure en Turqoise   Keuken Azure en Turqoise Emptydi 15 mei 2007, 13:03

Hallo mede blue-bewoners,

Ik ben nog bezig met mijn keuken(woningtype Azure) en ik ben benieuwd naar de keuken van de andere bewoners.

De keuken zoals ie nu op papier staat is een parallel keuken. Ik zou graag een kookeiland willen hebben maar volgens de keukenadviseur was dit niet mogelijk.
Mijn eisen aan de keuken zijn:


  1. Voldoende bergruimte (met name de 'losse' apparaten moeten uit het zicht geplaatst worden)
  2. De eethoek moet in de keuken geplaatst worden
  3. Een ruimte waar met gemak 2-3 personen kunnen werken


Ik ben tot nu toe maar bij 1 keukenboer geweest maar voor ik er meer bezoek zou ik graag willen weten hoe jullie de keuken hebben ingedeeld.


Groetjes,


Urlien
Terug naar boven Ga naar beneden
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Keuken Azure en Turqoise Empty
BerichtOnderwerp: Keuken   Keuken Azure en Turqoise Emptydi 15 mei 2007, 16:46

Wat een hele goede keukenzaak is volgens ons; Bruynzeel Almere - Buiten. Ze denken altijd met je mee; en zijn zeker niet te pusherig om te verkopen.

Wij hebben daar al meerdere keukens gekocht (tot volle tevredenheid) en ook voor ons nieuwe huisje komt hij weer daar vandaan.

Succes met het uitzoeken......
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
 
Keuken Azure en Turqoise
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keuken indeling Azure en Turqoise
» Waar koop je je keuken????
» mijn keuken
» Onze keuken
» Keuken inmeten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Type Turquoise-
Ga naar: