Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 muur keuken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ina en Humphrey

Ina en Humphrey


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 52
Location : Almere / Literatuurwijk

muur keuken Empty
BerichtOnderwerp: muur keuken   muur keuken Emptyvr 30 nov 2007, 16:22

Hallo toekomstige buurtjes,
Wij zijn van plan om het halfhoge muurtje van de keuken te verwijderen. Ik ben benieuwd wat de aanderen sky-bewoners gaan doen.
Onze keuken is al gemeten en definitief besteld voor de laatste week februari. Wij krijgen een strakke greeploze keuken in gebr.wit hoogglans. Alleen de boven kastjes zijn in hoogglas coramandel (net als zebrano allen wat donkerder).
Raamdecoratie voor de slaapkamers heb ik al besteld. Voor beneden wacht ik nog ff af hoe de hele plaatje gaat uitzien.
Groetjes,
Ina bouwnr. 328
Terug naar boven Ga naar beneden
karinbrian




Aantal berichten : 18
Leeftijd : 43
Location : almere

muur keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: muur keuken   muur keuken Emptyvr 30 nov 2007, 17:45

hoi met karin, mag ik vragen bij wie julllie de keuken hebben besteld.
want wij hebben nog geen bericht gehad van hoe en wat.
dat muurtje laten wij wel staan,want we vinden het wel prettig dat het een beetje afgescheiden is van elkaar.
groetjes obelixstraat 28
Terug naar boven Ga naar beneden
Ina en Humphrey

Ina en Humphrey


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 52
Location : Almere / Literatuurwijk

muur keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: muur keuken   muur keuken Emptyza 01 dec 2007, 08:50

Hoi Karin en Brian,

Wij hebben onze keuken al in oktober vorig jaar bij Keuken Kampioen in Almere besteld en wij vinden hem nog steeds prachtig. Tussentijds hebben wij wel wat aanpassingen gedaan. De frontjes van de bovenkastjes hebben wij zelfs vorige week nog gewijzigd.
De badkamer en de wc krijgen wij casco opgeleverd. Humphrey gaat zich daar persoonlijk uitleven. Hij heeft namelijk eigen klussenbedrijf in de bouw en kent (en werkt samen met) hele goede vakmensen van de branche. Lekker handig, he.
Hoe vindt jullie dochtertje de school? En in welke groep zit ze? Misschrien krijg ik het voor elkaar om mijn dochtertje bij haar in de groep te plaatsen.

Groetjes en sucses met jullie huis!
Terug naar boven Ga naar beneden
karinbrian




Aantal berichten : 18
Leeftijd : 43
Location : almere

muur keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: muur keuken   muur keuken Emptyza 01 dec 2007, 14:19

hoi ina, dat is inderdaad ideaal zo'n handige man in huis. dat geluk heb ik niet hoor haha. wij moeten nog wachten op bericht van keukenhome wanneer we weer langs kunnen komen. wij hebben een witten keuken met invallende handgrepen ik weet niet hoe ik het moet uitleggen en we zijn er nog niet uit of we hoogglans moeten doen. we kijken wel als we weer gaan. chelsea vindt het heel erg leuk op school. ze gaat elke dag met veel plezier erheen. het zou inderdaad erg leuk zijn als ze bij haar in de klas kwam dat hoopte ik toen al maar je vertelde al dat ze er nog niet opzat. ze zit bij juf fleur en juf sandra in de groep dat is klas1/2 d. het zou heel erg leuk zijn en wie weet worden ze de dikkste vriendinnen ga ik eigenlijk wel van uit haha. nog even twee maanden en dan kunnen we elkaar in het echt ontmoeten praat een stuk leuker dan zo.
groetjes karin en brian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





muur keuken Empty
BerichtOnderwerp: Re: muur keuken   muur keuken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
muur keuken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keuken Azure en Turqoise
» Waar koop je je keuken????
» mijn keuken
» Onze keuken
» Keuken inmeten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Type Sky-
Ga naar: