Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Marleen&Kenneth




Aantal berichten : 22

wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty
BerichtOnderwerp: wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396   wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Emptyvr 20 jul 2007, 22:29

Hoi buurtjes, ik ken ondertussen al velen maar weet nog steeds niet wie op bouwnummer 395 komt te wonen. Kan iemand dat aan ons vertellen ? Groetjes van nummer 396 Marleen & Kenneth.
Terug naar boven Ga naar beneden
marioendebbie




Aantal berichten : 22

wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396   wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Emptyma 23 jul 2007, 10:21

Ik kan je hier ook niet mee helpen zou het niet weten,weet ook nog niet wie in het huis achter ons komt te wonen (zelfde blok als jullie maar dan op de andere hoek).
We zzullen ze toch wel voor de oplevering zien ivm de binnenstraat.

Gr debbie
Terug naar boven Ga naar beneden
judithlegters

judithlegters


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 39
Location : http://judithlegters.hyves.nl/

wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396   wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Emptyma 19 nov 2007, 21:06

Marleen&Kenneth schreef:
Hoi buurtjes, ik ken ondertussen al velen maar weet nog steeds niet wie op bouwnummer 395 komt te wonen. Kan iemand dat aan ons vertellen ? Groetjes van nummer 396 Marleen & Kenneth.




Hallo Marleen en Kenneth,

Sorry voor de late ontdekking van deze geweldige forum-site en alle andere weblogs.
Om het goed te maken; wij worden jullie nieuwe buren. Ik, Judith, en Mark, mijn vriend hebben bouwnummer 395 gekocht! Ik ben 22 jaar en Mark is 25 jaar. Wij zijn nu 6,5 jaar samen en wonen sinds augustus vorig jaar samen in Almere.

Groetjes Mark en Judith
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen&Kenneth




Aantal berichten : 22

wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty
BerichtOnderwerp: Eindelijk   wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Emptydi 20 nov 2007, 21:13

Mark en Judith van harte welkom !!!


We zijn hartstikke blij dat we weten wie onze buren worden.
Hopen ze snel te ontmoeten.'


Groetjes van Marleen en Kenneth
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396   wie kan mij vertellen wie onze buren worden  naast 396 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie kan mij vertellen wie onze buren worden naast 396
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wie worden mijn nieuwe buren
» bouwnummer 325
» Maaike en Daniel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Even voorstellen-
Ga naar: