Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rekening meer / minder werk

Ga naar beneden 
+2
Esther&Roy
Patrick
6 plaatsers
AuteurBericht
Patrick
Administrator
Patrick


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 51
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptyma 27 nov 2006, 10:31

Ja hoor, er staan alleen nog maar een paar palen in de grond en de volgende rekening komt alweer binnen.

Nou is er een rekening van 25% van het meerwerk op de deurmat gevallen.
Ik ga eerst maar eens bellen met Trebbe voordat ik dat ga betalen, laten ze nou eerst maar eens gaan bouwen aan alle blokken of moeten ze hun kerst bonus binnen hebben?

Ik krijg steeds meer het idee dat Trebbe het werk niet aankan of zo, Ik hoop alleen dat dat niet zo is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://indigo418.web-log.nl
Esther&Roy




Aantal berichten : 11

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptyma 27 nov 2006, 14:08

Nog geen factuur gezien... zal waarschijnlijk deze week dan wel komen. wel raar dat ze al t meerwerk gaan berekenen, of ligt t aan mij dat ik dat raar vind. Heb nog nooit eerder hier mee te maken gehad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouwnr 374




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 41
Location : Lisse

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Meer en minderwerk   Rekening meer / minder werk Emptyma 27 nov 2006, 21:18

Het is niet raar dat je daar al een rekening van krijgt. want de aannemer heeft achter de schermen al van alles er voor moeten regelen. Zoals zijn instalateurs aan het werk zetten. Dus daarom is het logisch dat je alvast een aanbetaling moet doen van 25%
Terug naar boven Ga naar beneden
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Rekening   Rekening meer / minder werk Emptydi 28 nov 2006, 09:58

wij hebben hier nog niets gezien! (gelukkig maar)

Echter volgens mij is het zo dat de 25% van het meerwerk pas in rekening mogen worden gebracht bij oplevering van de fundering; ik ga dit in de loop van de dag even uitzoeken en dan laat ik het hier weer even weten.

En ze mogen inderdaad wel eens gaan bouwen; het schiet voor geen meter op Exclamation Exclamation

Marco & Janine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Helaas, helaas   Rekening meer / minder werk Emptydi 28 nov 2006, 14:54

Mede Blue-bewoners

Ik heb het even uitgezocht en nog even laten uitzoeken door Ymere; maar als het goed is staat er in de door jullie getekende koop-/ aanneemovereenkomst dat op het moment van opdracht verlening 25% van het meerwerk (niet zijnde ruwbouw loopt namelijk via termijn staat) in rekening gebracht mag worden; de overige 75% mogen in rekening worden gebracht bij gereedkomen van het meerwerk (lees oplevering)

Marco & Janine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Patrick
Administrator
Patrick


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 51
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptywo 29 nov 2006, 00:29

study study study study
Ja je hebt gelijk ik was er ook al achtergekomen.
Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben met het "bouw" tempo.
Ik heb nog steeds het gevoel dat Trebbe te veel hooi op de vork genomen heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://indigo418.web-log.nl
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: hoezo niet blij met het tempo?!   Rekening meer / minder werk Emptywo 29 nov 2006, 09:15

Niet blij met het tempo?! goh dat vind ik nog zacht uitgedrukt; ik denk dat de gemiddelde slak Sleep het sneller zou hebben gekund!! maar ja dat is typisch nederlands "klagen, klagen en klagen" scratch

Ach we kunnen het ook positief bekijken; Surprised
ze doen er lang over om het gewoon in 1x helemaal goed te doen!! (kijk naar diverse constructie fouten bij andere aannemers en projecten)

Marco & Janine

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Rekening meer/ minderwerk!   Rekening meer / minder werk Emptywo 06 dec 2006, 09:24

Hier is nog steeds niets op de mat gevallen van het meer-/ minderwerk.
Zijn er meer buurt genoten waar dit nog niet het geval is?! Als wij de enige zouden zijn is er iets niet helemaal goed!!

We horen het wel. Question Question Question

De bouw schiet werkelijk waar voor geen meter op; Yellow lijkt nu overigens wel aardig op te schieten, alle funderingen liggen daar nu; misschien dat ze nu wat mannetjes over hebben om ook eens wat vaart te maken met BLUE!!! Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil

Janine & Marco

cherry cherry cherry cherry cherry cherry cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
marioendebbie




Aantal berichten : 22

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptywo 06 dec 2006, 11:07

nee hoor wij hebben ook nog niks ontvangangen en vrienden van ons heb ik er ook nog niet over gehoord. wel vreemd de een wel en de ander niet.
de bouw gaat niet snel het laatste blok van yellow heeft drie a vier maanden alleen palen gehad. en ze hebben nu eerst wel de blokken met het meeste werk kwa fundering. hoop dat het hierna wat sneller gaat.
maar eind 2007 heb ik al wel een beetje uit me hoofd gezet.Sad

gr debbie
Terug naar boven Ga naar beneden
Janine & Marco

Janine & Marco


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 45
Location : Almere

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Jammer maar helaas   Rekening meer / minder werk Emptydo 07 dec 2006, 08:46

en ik gisteren maar roepen dat we nog niets hadden gehad; En wat bleek toen we thuis kwamen; jahoor de rekening van 6700 euro voor de eerste 25% van het meerwerk. Mad

Nou ja niets aan te doen hij is al weer op de bus naar de bank Surprised

Janine & Marco
Terug naar boven Ga naar beneden
http://stripheldenbuurtblue.web-log.nl
Esther&Roy




Aantal berichten : 11

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptydo 07 dec 2006, 15:12

ook wij hebben gister de factuur van Trebbe gekregen... echt een wereldbedrag van 290 euro Very Happy wij hebben niet zoveel opties, dus hadden wij ook geen grote factuur verwacht...

En ik hoop inderdaad ook dat ze nu een keer gaan opschieten!!! Al zit het weer ook niet mee... hebben wij namelijk ook last van, en wij zitten vijf minuten van de bouwplaats af met t bedrijf...
Terug naar boven Ga naar beneden
marioendebbie




Aantal berichten : 22

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Emptyvr 08 dec 2006, 10:51

ja wij hebben hem nu ook gehad viel mee 1800 euro. alleen een dingetje een dakraam valt toch onder de ruwbouw. bij ons zien ze alleen de extra palen als ruwbouw.

gr debbie
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen&Kenneth




Aantal berichten : 22

Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: niet iedereen   Rekening meer / minder werk Emptyvr 08 dec 2006, 22:06

Niet iedereen krijgt een nota. Alleen als je meerwerk heb. Heb je minderwerk is het niet van toepassing lijkt mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rekening meer / minder werk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rekening meer / minder werk   Rekening meer / minder werk Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rekening meer / minder werk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste rekening

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Bouwplaats :: De Bouw-
Ga naar: