Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bouwnr 374




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 41
Location : Lisse

Even voorstellen. Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen.   Even voorstellen. Emptywo 27 sep 2006, 17:44

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Geoffrey van der Lans en ik kom uit Lisse. Dus ik ga nogal een eindje weg wonen. Maar vind het ook wel onwijs spannend dat je nog niet zoveel weet over almere. Ik ben opgeleid tot bouwkundige. En ben werkzaam als bouwkundig tekenaar op eenarchitecten bureau. Ik ben 23 jaar oud. Verder heb ik 5 maanden geleden me vriendin leren kennen maar ja had toen al een huis gekocht. Dus ik zal er wel niet alleen komen te wonen tegen die tijd. Ze heet Samantha en is 22 jaar oud en werkt op een kinderdagverblijf en ze komt oorspronkelijk uit Amsterdam.

Heb een appartement gekocht aan de asterixstraat huisnr heb ik nog niet achterhaald. Maar het is bouwnr 374
Terug naar boven Ga naar beneden
zusterrosa

zusterrosa


Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40
Location : almere

Even voorstellen. Empty
BerichtOnderwerp: hey hey   Even voorstellen. Emptyvr 06 okt 2006, 15:53

Hey geoffrey

mijn naam is rosalie richardson en ik heb ook een huis gekocht in de stripheldenbuurt, in hetzelfde blok als jij. Bouwnummer 371 asterixstraat nr 89. Ik kom beneden te wonen 2e van de hoek.
mijn verhaal is een beetje hetzelfde, behalve dat ik mn hele leven al in almere woon, maar ik heb ook het appartement alleen gekocht en leerde vrij kort daarna mijn vriend kennen. Duss... waarschijnlijk zullen we er volgend jaar wel met zn 2tjes in trekken. Hij vind het tot nu toe allemaal erg leuk.

Maar ik vind het wel leuk dat ik steeds meer mensen leer kennen die daar komen te wonen.

we zullen erlkaar vast wel weer spreken groetjes rosalie
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» even voorstellen
» even voorstellen ......
» Even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Even voorstellen-
Ga naar: