Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Retourtje Breman

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Patrick
Administrator
Patrick


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 51
Location : Almere

Retourtje Breman Empty
BerichtOnderwerp: Retourtje Breman   Retourtje Breman Emptyvr 22 sep 2006, 16:33

Toen we naar de sanitairhandel gingen (wat een wereldreis zeg) waren we heeeeeel snel klaar. Embarassed Embarassed Embarassed
Wat een prijzen durfen die te vragen zeg, je komt binnen en dan vragen ze naar je wensen. Question Question

Nou dan begin je.......... zwevend toilet beneden en boven , een bad (eventueel met bubbels) een douche cabine een mooie thermostatische kraan en een leuk badmeubel..............en dan komt het dat gaat je dan even ruw geschat € 8000,- kosten affraid affraid (excl. tegelwerk en extra montage kosten).

Ik dacht even dat ik niet goed werd, wat een @#$%^&*!. geek geek
Dus dat hele pokke eind voor jan L. gereden, nu hebben we dus het standaard sanitair maar gekozen.

Ik ga het met de tijd wel zelf verbouwen, een bad en zwevend toilet zijn zo geplaatst.
Ik laat wel vanuit de bouw de aansluitpunten voor het bad maken (dat scheelt weer hakken ,breken en tegelen).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://indigo418.web-log.nl
 
Retourtje Breman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Bouwplaats :: Het Sanitair-
Ga naar: