Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Roy en Esther

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esther&Roy




Aantal berichten : 11

Roy en Esther Empty
BerichtOnderwerp: Roy en Esther   Roy en Esther Emptydo 21 sep 2006, 18:35


HOIII lol!

Wij zijn dus Roy en Esther. Beide 20 jaar oud en wonen nu eigenlijk al samen, maar dan bij mij thuis bij mijn ouders. Op 17 oktober 2006 mogen wij elkaar al weer 6 jaar verliefd in de ogen kijken. I love you

Het type huis dat wij hebben gekocht is Indigo T3b-s, bouwnummer 381 oftewel Asterixstraat 78. We hebben geen uitbouw, wel de openslaande deuren, een extra dakraam en wat kleine andere opties.
Het wordt ons eerste echte huisje, wat we beide heel spannend vinden Smile .

Verder hebben wij een hond, een witte boxer Tyson genaamd. Hij is nu bijna 3 jaar oud en wij hopen hem mee te kunnen nemen naar ons nieuwe stulpje. Ligt er aan of er een kennel op de zaak kan komen. scratch

Het passeren bij de notaris moet nog gebeuren, maar als alles goed is dan gebeurt dat aankomende woensdag.

Als jullie verder nog iets van ons willen weten kun je ook kijken op ons web-log; estheroy.web-log.nl

Ik vind het forum nu al geweldig!! Nu maar hopen dat er veel mensen zich aanmelden!!

Groetjes Roy en Esther afro



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roy en Esther
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Even voorstellen-
Ga naar: