Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 BEWONERS VIOLET (BLOK 7 & 8) LET OP!!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
zusterrosa

zusterrosa


Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40
Location : almere

BEWONERS VIOLET (BLOK 7 & 8) LET OP!!! Empty
BerichtOnderwerp: BEWONERS VIOLET (BLOK 7 & 8) LET OP!!!   BEWONERS VIOLET (BLOK 7 & 8) LET OP!!! Emptydi 18 maa 2008, 18:11

Ik wil jullie even van iets op de hoogte brengen betreft de betalingen van ons appartement aan trebbe bouw. Misschien is er al iemand achter gekomen maar ik laat het jullie wel even weten.
Ik kreeg vandaag nog een factuur binnen de 6e termijn van 24880,-
Dus ik vroeg me af of dit de laatste factuur zou zijn, dus belde trebbe bouw en vroeg dit, toen zei hij dat er nog een 7e termijn komt van 12440,- en een nog een rekening van meerwerk (voor iedereen natuurlijk verschillend) Dus ik even alles bij elkaar opgetelt kijken of het klopt. Kwam ik op een te hoog bedrag uit, namelijk meer dan 10000 euro teveel. Dus heb ik trebbe bouw weer gebeld en het blijkt dat ze een fout hebben gemaakt. Bij de betaling van de 2e termijn is er i.pv 10% een bedrag van 20% gerekent die we moesten betalen. Voor de eensgezinswoningen moest het 20% zijn maar niet voor onze appartementen. Dus 12440,- teveel!!!!!
Dus heb ik even gevraagd of deze fout alleen bij mij is gemaakt of ook bij de andere 23 appartementbewoners. En hij zei dat ze bij alle appartementen deze fout hebben gemaakt.
Nu wordt het zo opgelost: we krijgen allemaal nog een keer een factuur, dit is dan de 7e termijn, (die normaal betaald zou moeten worden) maar nu dus niet betaald hoeft te worden. En als het goed is wordt het verrekent met het bedrag dat iedereen dus al te veel betaald heeft. Het gaat om een bedrag van 12440,-

Dus mocht het zijn dat je totaal bedrag wel 12440 is dan moet je even contact opnemen met trebbe bouw.
En degene die nog meerwerk hebben die krijgen na de 7e termijn nog een rekening voor het meerwerk (bedrag voor balkon of uitbouw zit daar niet meer bij dit is al betaald)

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende op de hoogte heb gebracht, zodat niet iedereen gaat stressen. Ik had het namelijk wel even toen ik het aan het narekenen was, haha.

Iedereen nog heel veel plezier met de voorbereidingen (meubels kopen verf/behang uitzoeken etc) en dan is het bijna zover voor de sleutel!!!!!!
Spannend!!!!


Groetjes Rosalie en Marvin
Asterixstraat 89
Terug naar boven Ga naar beneden
 
BEWONERS VIOLET (BLOK 7 & 8) LET OP!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bewoners van de obelixstraat 31
» Nieuwe bewoners bouwnummer 388!!!!
» Van zandvlakte tot ..............................
» Blok 3
» Blok 1 is opgeleverd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Type Violet-
Ga naar: