Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 het duurt zo lang

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
karinbrian




Aantal berichten : 18
Leeftijd : 43
Location : almere

het duurt zo lang Empty
BerichtOnderwerp: het duurt zo lang   het duurt zo lang Emptydi 19 jun 2007, 13:51

dat is elke keer wat mijn dochtertje zegt als we weer gaan kijken.
we wonen nu in de oostvaardersbuurt,dus kunnen heel vaak even kijken.
we kunnen ook niet wachten tot we erin kunnen. maar ja zoals de planning eruit zag gaat het nog even duren.
Crying or Very sad we zitten nu in een tussenwoning omdat we ons huis al hebben verkocht dus hier is het afzien.ik ben wel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien in het echt en vindt het leuk om dan de buren te leren kennen.
groetjes karin bouwnummer 327 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ina en Humphrey

Ina en Humphrey


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 52
Location : Almere / Literatuurwijk

het duurt zo lang Empty
BerichtOnderwerp: Re: het duurt zo lang   het duurt zo lang Emptydi 19 jun 2007, 22:15

Voor ons duurt het ook veel te lang. Wij zitten tussentijds in het huis van mijn schoonouders. Gelukkig zijn ze zelf in het buitenland (mijn schoonvader is uitgezonden naar Bosnie). Maar alsnog wij missen onze eigen spullen. Wij zullen blij zijn als het huis klaar is.

Groetjes, Ina (bouwnummer 328)
Terug naar boven Ga naar beneden
barneveld

barneveld


Aantal berichten : 20

het duurt zo lang Empty
BerichtOnderwerp: Re: het duurt zo lang   het duurt zo lang Emptydi 26 jun 2007, 21:37

Het duurt inderdaad lang. Ook wij hebben ons huis verkocht en wonen ook tijdelijk in een huurhuis in de Oostvaardersbuurt. We gaan vaak kijken maar elke keer is het weer een teleurstelling. Wat een tempo hebben die gasten.
Maar we houden de moed erin. Nog maar een half jaartje. Is toch ook zo voorbij.Misschien wel schilderen met de Kerst!!!!

Lili en Ronald bouwnummer 319
Terug naar boven Ga naar beneden
http://barneveldweb.web-log.nl/blue/
Gesponsorde inhoud





het duurt zo lang Empty
BerichtOnderwerp: Re: het duurt zo lang   het duurt zo lang Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het duurt zo lang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Type Sky-
Ga naar: