Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 bouwnummer 325

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
luciennevanwijk




Aantal berichten : 2

bouwnummer 325 Empty
BerichtOnderwerp: bouwnummer 325   bouwnummer 325 Emptyza 12 mei 2007, 23:36

Hoi toekomstige blue bewoners,
wij zijn Ron (41 jaar), Lucienne (42 jaar), Sharona (15 jaar) en Jenina (11 jaar).
We komen te wonen in het type Azure: die 4 lage woningen en wij zijn de enige die voor de opbouw hebben gekozen. Het karkas staat er al dus die 2e verdieping valt wel op! Het is bouwnummer 325; Obelixstraat 26.
We wonen nu in de Oostvaardersbuurt van Almere, dat is bijna om de hoek. Wij zijn dus zeer regelmatig op de bouwplaats te vinden.
Eigenlijk wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwsbrief met een prognose, want soms gaat het heel hard en dan kijk je weer tijden tegen hetzelfde stukje bouw aan!
We hopen dat het een beetje op schiet, want we hebben er echt heel veel zin in.
De verkoop van ons "oude" huis, verloopt nog niet zo voorspoedig, dus als jullie nog iemand weten, die in de Oostvaardersbuurt wil wonen; kijk even op Funda naar de Eendrachtstraat 41 1335 TL Almere.
Tot ziens of horens
Groetjes Ron, Lucienne, Sharona en Jenina
Terug naar boven Ga naar beneden
Urlien




Aantal berichten : 9

bouwnummer 325 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bouwnummer 325   bouwnummer 325 Emptyma 14 mei 2007, 18:43

Hallo buren,

Leuk om eindelijk eens te lezen wie mijn buren worden.

Ik zal denk ik een de weinigen zijn die nog niet naar de woningen is gaan kijken. Ik nam tot nu toe genoegen met de foto's die mijn mede blue-bewoners op de site plaatsten.

Ik denk zelf dat ik aan het eind van deze week voor het eerst op de bouwplaats te vinden zal zijn.
Jullie zijn gisteren gegaan, is het terrein goed toegankelijk of is het afgesloten?

Wel jammer dat het met de verkoop van jullie huidige woning nog niet zo wil vlotten... maar positief blijven denken en er gewoon vanuit gaan dat het voor de oplevering rond zal zijn.

Mijn woning was supersnel verkocht. Had het zelf niet verwacht omdat er al 2 van hetzelfde type woning te koop stonden. (1 stond zelfs al een jaar te koop)
Begin december werd de woning te koop gezet en binnen 2 weken was het verkocht. Voorwaarde was wel dat de koper er direct in wilde maar daar had ik al rekening mee gehouden. Ik bivakkeer nu dus samen met mijn dochter in Amsterdam.

Misschien is het handig nu vaker contact te houden via dit forum.
Ik weet niet wat jullie plannen zijn voor de vloer, muren, tuin etc..
Maar als onze wensen een beetje dezelfde kant opgaan kunnen we misschien samen werken en hopelijk korting bedingen.

Tot ziens op de site (of bij de woningen)

Groetjes,

Urlien
Terug naar boven Ga naar beneden
karinbrian




Aantal berichten : 18
Leeftijd : 43
Location : almere

bouwnummer 325 Empty
BerichtOnderwerp: buren van 327   bouwnummer 325 Emptyza 26 mei 2007, 19:46

hallo. wij zijn karin 26 en brian 29 jaar en hebben 2 kinderen van 3,5 en 11 weken oud. chelsea en remco.
wij komen op 327 te wonen dus ook buurtjes leuk om jullie zo te ontmoeten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ina en Humphrey

Ina en Humphrey


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 52
Location : Almere / Literatuurwijk

bouwnummer 325 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bouwnummer 325   bouwnummer 325 Emptyma 28 mei 2007, 13:07

Hallo,

Wij zijn de buurtjes van bouwnummer 326: Ina (35), Humphrey (31), Giovanna (wordt 4 op 31-aug) en Luna (wordt 1 op 15-juli). Leuk dat Obelixstraat ook "bewoond" begint te raken.
Ons oude huis was ook snel verkocht, de overdracht is op 1 juni a.s. Gisteren (27 mei 2007) zijn wij naar onze (schoon)ouders in Literatuurwijk verhuisd tot dat ons nieuwe stulpje klaar is. Nu eindelijk kunnen wij ons volledig instorten in de inrichting van ons huis. Nog meer dat de kids zijn op vakantie bij oma en opa in Bulgarije.

Nou dat was het voor vandag,

Groetjes,


Ina
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bouwnummer 325 Empty
BerichtOnderwerp: Re: bouwnummer 325   bouwnummer 325 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bouwnummer 325
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bouwnummer 361
» sjoerd en marjolijn bouwnummer 362
» Bouwnummer 326
» bouwnummer 395, Asterixstraat 50
» Bouwnummer 370 ( Asterixstraat 79)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Even voorstellen-
Ga naar: