Blue forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Blue forum

Blue forum Stripheldenbuurt
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Leidingkoker versus lepe hoek trap

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bouwnr 374




Aantal berichten : 5
Leeftijd : 41
Location : Lisse

Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty
BerichtOnderwerp: Leidingkoker versus lepe hoek trap   Leidingkoker versus lepe hoek trap Emptydi 24 apr 2007, 18:43

Beste mede bewoners van blok 7 en 8,



In de laatste nieuwsbrief van ymere stond erin dat de aannemer de
lepehoek bij sommige woningen uit de trap gaat halen en een
leidingkoker van 30 cm bij 88 cm in de woonkamer. Ik heb de aannemer
gevraag waarom hij dit gedaan heeft want ik vind het een afbreuk aan de
kwaliteit van de woonkamer en dat mag hij niet zomaar doen. De aannemer
zei dat het noodzakkelijk was dat er een koker kwam. Ik heb weer gezegd
dat ik een andere oplossing wil waardoor de koker kleiner word of
weggaat. Misschien zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Ik heb
het probleem ook al bij woning borg liggen om te kijken of hun er wat
aan kunnen doen. Hoe meer mensen gaan klagen hierover bij woning borg
en de aannemer hoe serieuzer ze het nemen.



Hopelijk kunnen we elkaar steunen indeze.



Met vriendelijke groet



Geoffrey vand er Lans

Bouw nr 374
Terug naar boven Ga naar beneden
serge




Aantal berichten : 1

Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty
BerichtOnderwerp: leidingkoker   Leidingkoker versus lepe hoek trap Emptydi 19 feb 2008, 17:32

Ook ik (bouwnr 358) ben het er niet mee eens en heb net een mailtje gestuurd naar ymere. Tevens heb ik contact met mijn buurman die het er ook niet mee eens is. laten we kijken hoe we dit samen aan kunnen pakken want het beperkt gewoon ruimte.

groetjes serge
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik & Pauline




Aantal berichten : 2

Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingkoker versus lepe hoek trap   Leidingkoker versus lepe hoek trap Emptyza 23 feb 2008, 10:37

Wij komen op nummer 40 te wonen(in het midden zal maar zeggen).

Afgelopen maandag hebben wij de koker ook waargenomen. Het maakt de woonkamer er inderdaad niet mooier op. Aangezien wij een hoekbank in deze hoek willen plaatsen zal deze niet strak in de hoek kunnen staan.

Heeft een van jullie al een reactie van Trebbe of Ymere?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel




Aantal berichten : 2

Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty
BerichtOnderwerp: Koker type Violet   Leidingkoker versus lepe hoek trap Emptyma 25 feb 2008, 18:46

Beste buren,

Ik heb contact gehad met de aannemer over de enorme koker en zij beweren dat dit technisch noodzakelijk ivm het kruisen van leidingen ( mv en stl ). Ik begrijp het probleem maar dat neemt niet weg dat ik hiermee niet akkoord ga. Je levert immers gebruiksoppervlakte in en krijgt een knullige onderbreking van de wand. Ik kom op de bgg te wonen, bwnr 359 en mijn mening is dat de koker kan worden aangepast naar een koof ( langs het plafond ) waarbij de leidingen, zowel de standleiding als cv leiding kunnen worden versleept naar de onderzijde van de trap (loze ruimte). Voor de verdieping is het een ander verhaal doordat hier meer leidingen lopen, o.a. de mv. Ik heb de aannemer bericht over het feit dat ik niet akkoord ga omdat er nog een mogelijke oplossing is om de koker op de bgg aan te passen. Het is nu belangrijk dat je de aannemer zsm schriftelijk bericht over de kwestie ( aangetekend zodat je bericht krijg van onvangst ) en eventuele vervolg akties.

Groet,

M. Beekman
bwnr 359
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingkoker versus lepe hoek trap   Leidingkoker versus lepe hoek trap Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leidingkoker versus lepe hoek trap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trap in de woonkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue forum :: Project Blue :: Type Violet-
Ga naar: